Etykiety

wtorek, 20 maja 2014

"Krąg Magii - Księga Sandry"


 Autor: Tamora Pierce

Tytuł: "Krag Magii - Księga Sandry"


Ilość stron: 288


Wydawnictwo: INITIUM


  Książka "Krąg magii - Księga Sandry" to pierwsza część z serii w której skład wchodzą cztery tomy. Głównymi bohaterami są Sandry, Daja, Tris i Briar (na początku chłopak nie ma tak ładnego imienia). Poznają się we wspólnocie Wietrznego Kręgu. Cała czwórka została tam sprowadzona w dziwnych okolicznościach przez tajemniczego mężczyznę. Rozwijają tam swoje umiejętności i uczą się jak z nich korzystać. Wszystko idzie dobrze do czasu, gdy na ich nowy dom nie spodziewanie spada kataklizm.

  Czy uda im się ocalić siebie i miejsce w którym czują się zrozumiani? Kim jest ten tajemniczy mężczyzna, który pomógł im odnaleźć w sobie to "coś" i czy naprawdę może im pomóc?
   
 Książka jest ciekawa i bardzo wciągająca. Najchętniej czytałam wątki, w których pojawiał się Briar. Jest on bardzo ciekawą postacią. Jego styl życia jest nietypowy i fascynujący. Ma niezwykłe poczucie humoru, pomimo że czasami do dziewczyn odzywa się w niemiły sposób. Oczywiście po pewnym czasie wszyscy się zaprzyjaźniają. Gdy czytałam tą książkę, próbowałam wczuć się w każdego z bohaterów. Natomiast, gdy już zaczęła się akcja, nie mogłam się od niej oderwać. Większość książek zawiera morał. "Księga Sandry" pokazuje ,że każdy z nas jest inny i wszyscy mamy zarówno wady jak i zalety. Chętnie sięgnę po następne tomy i mam nadzieje, że i wy to zrobicie :).  
Moja ocena: 5/6
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz