Etykiety

niedziela, 25 maja 2014

"Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi"


AutorRafał Kosik

Tytuł"Felix, Net i Nika oraz Gang
Niewidzialnych Ludzi"


Ilość stron: 376


Wydawnictwo: powergraph



   Książka "Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi" jest tą w której poznajemy bohaterów. Nazywają się oni: Felix, Net i Nika. Dzieci spotykają się pierwszego dnia w szkole. Szybko odnajdują wspólny cel: powstrzymać szkolnych opryszków przed napadaniem na słabsze od siebie dzieci. Oczywiście nie tylko to dzieje się w książce.
  Jest to fantastyczna i przezabawna opowieść  o trzynastolatkach pochodzących z Polski (nie tylko dla trzynastolatków). W tej książce przeczytacie o przyjaźni trzech zupełnie różnych osób, zwariowanych wynalazkach, duchach, skarbach, robotach, sztucznej inteligenci, latającym talerzu...

       Czy uda im się odkryć tajemnice Gangu Niewidzialnych Ludzi? Dlaczego to właśnie oni odnajdują te najciekawsze, najważniejsze szczegóły? Być może to od nich zależy czy napady na banki i budowa latalerza zakończy się happy endem...

       Bardzo spodobała mi się ta książka. Jest ciekawa, tajemnicza i pełna przezabawnego humoru. Czytając ją czekałam na momenty, w których pojawi się Nika. Najczęściej wczuwałam się w rolę rudowłosej dziewczyny. Spodobała mi się ta postać, gdyż to właśnie wokół niej działy się najciekawsze rzeczy. Poza tym jest ona bardzo tajemniczą osobą i co mi spodobało, częst miała racje. Osobą a właściwie postacią, która również mi się spodobała jest Caban - pies Felixa.Uwielbiam zwierzęcych bohaterów ;).

  Z chęcią przeczytam kolejne książki.

Moja ocena 6/6

    "Ta książka pokazuje, że sami kreujemy własny los i to, czy będziemy żyć ciekawie, zależy przed wszystkim od nas"
                                                                                                                         Rafał Kosik


      

1 komentarz:

  1. Ah, ta stara okładka.. Teraz ten cykl wygląda już inaczej :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/
    PS dodaj obserwatorów na bloga :)

    OdpowiedzUsuń