Etykiety

niedziela, 15 czerwca 2014

"Krąg Magii - Księga Tris"

Autor: Tamora Pierce

Tytuł: "Krąg Magii - Księga Tris"

Ilość stron: 319

Wydawnictwo: INITIUM


  Książka "Księga Tris" to druga część z serii "Krąg Magii". Czwórka nastoletnich bohaterów po raz koleiny doświadcza mnóstwa ciekawych i niebezpiecznych przygód.

     Tym razem czeka ich bitwa na śmierć i życie z piratami, którym przez wiele, wiele lat nie udało się przebić przez mury świątyni. Tris, Briar, Sandry, Daja - młodzi adepci sztuk magicznych i reszta uczniów oraz służebnych Wietrznego Kręgu, z całych sił stara się wzmocnić instalacje obronne świątynnej wspólnoty. Przybywający z wizytą Aymery, ulubiony kuzyn Tris, sugeruje młodej wiedźmie pogodowej, aby powróciła do swojej rodziny, gdyż (Aymery tak powiedział) jej ojciec jest śmiertelnie chory. Dziewczynka nie chce jednak zostawiać przyjaciół i wraz z nimi stawić czoła nadciągającemu zagrożeniu. W obliczu niebezpieczeństwa okazuje się, że piraci mają nową, groźną broń. Jednak agresorzy nie doceniają gniewu młodej czarodziejki. Czarodziejki, która nie tylko została zdradzona o jeden raz za dużo, ale też ma u swego boku dzielnych, upartych i bardzo oddanych przyjaciół...


    Książka pt.: "Krąg Magii - Księga Tris" bardzo mi się spodobała.  Jest ciekawa i trzyma w napięciu. Młodzi bohaterowie wspólnie radzą sobie z atakami piratów. Najbardziej podobał mi się koniec, gdy zaczyna się walka. Spodobało mi się też jak Briar wraz z Ciernistą Różą pomagali powstrzymać piratów przed wyjściem na ląd. Książka jest pełna przygód i tajemnic. Szczerze polecam przeczytanie tej i następnych (również poprzedniej ;)) książek.
  Moja ocena 5/6' 
     

2 komentarze:

  1. Mam, ale nie czytałam :) Widzę, że muszę nadrobić zaległości :)
    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Radzę zrobić to jak najszybciej bo to dopiero druga z czterech części :)

    OdpowiedzUsuń