Etykiety

piątek, 22 sierpnia 2014

"Charlie Bone i Zaklęty Król"

Autor: Jenny Nimmo

Tytuł: "Charlie Bone i Zaklęty Król"

Ilość stron: 326

Wydawnictwo: Zielona Sowa

          Charlie Bone budzi się pewnego śnieżnego poranka i ze zdumieniem stwierdza, że wszystkie zwierzęta zniknęły z miasta. Jakie potężne moce zostały przebudzone - i czy portret Czerwonego Króla ma z tym coś wspólnego?

W piątej części Dzieci Czerwonego Króla, Charlie i jego przyjaciele przezywają wstrząs po tym jak z miasta znikają zwierzęta. Chłopiec nie ma własnego pupilka, ale atmosfera w Akademii mocno zmieniła się po tym wydarzeniu. Ta część podoba mi się najbardziej. Może to dlatego, że Asa, postać którą po prostu pokochałam, okazał się nie być tak zły, na jakiego wygląda? Tego akurat nie wiem, ale jestem pewna, że jeśli ktoś przeczytał poprzednie książki tej autorki, to ta część też powinna mu się spodobać. Szczerze żałuje, że wydawnictwo nie chce przetłumaczyć następnych trzech części:'(. jak napisałam, moją ulubioną postacią jest Asa, przez co siódma część nie daje mi spokoju. A dzieje się tak poniewasz kolejna część ma tytuł:"Charlie Bone i bestia"
Moja ocena: 7/6 ;)
Gorąco polecam przeczytanie całego cyklu Dzieci Czerwonego Króla
   *Równie gorąco proszę o powiadomienie mnie czy może coś się zmieniło i siódma część zostania przetłumaczona:)

2 komentarze:

  1. Mojej kuzynce na pewno się spodoba

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie mozna dostac 6 czesc.

    OdpowiedzUsuń