Etykiety

wtorek, 5 sierpnia 2014

"Światła września"

Autor: Carlos Ruiz Zafon

 Tytuł: "Światła września"

Ilość stron: 254

Wydawnictwo: MUZA SA


           Francja, rok 1936. Pani Sauvelle, wdowa z dwójką dzieci, Irène i Dorianem, ma zacząć pracę u ekscentrycznego wynalazcy i fabrykanta zabawek. Na pierwszy rzut oka jego nadmorska rezydencja wywiera na nich jak najgorsze wrażenie. I mimo że gospodarz okazuje się miłym człowiekiem, to rodzina cały czas czuje się nieswojo w nowym miejscu.
             Być może intuicja nie zawodzi pani Sauvelle i jej dzieci? Czy budząca grozę, wypełniona armią mechanicznych sił z przeszłości?
             Kiedy dochodzi do niewyjaśnionego morderstwa, okazuje się, że jedyne osoby, które mają odwagę zmierzyć się ze złowrogą tajemnicą, to dwójka nastolatków: Irène i Ismael.

                        "Światła września" to jedna z fascynujących książek C. R. Zafona. Jest to dopiero druga książka przeczytana prze zemnie, której autorem jest właśnie on. Książka którą recenzuję, jest jedną z najlepszych które udało mi się przeczytać w tym roku:). Czyta się ją szybko. Znajdują się w niej tajemnicze morderstwa, wiele ciekawych historii oraz mnóstwo przygód. Mam nadzieję, że zaciekawiłam tych, którzy jeszcze jej nie przeczytali:). 
Moja ocena 6/6 

2 komentarze:

  1. Ciekawe ;-) nie spotkałam się jeszcze z tym autorem, ale najwyraźniej na tym ucierpiałam ;-) koniecznie muszę to przeczytać!!!! Mogłabyś napisać o innych książkach tego autora ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć że kogoś to ciekawi:) Tak napisze tez o innych jeo książkach

      Usuń