Etykiety

niedziela, 20 lipca 2014

"Charlie Bone i Magiczna kula"


Autor: Jenny Nimmo

Tytuł: "Charlie Bone i Magiczna kula"

Ilość stron: 319

Wydawnictwo: Zielona Sowa


               Charlie Bone ma nadzieje, że nowy semestr w Akademii Bloora nie przyniesie zbyt wielu niemiłych niespodzianek. W szkole pojawia się Henry Yewbeam niezwykle podobny do Charliego chłopiec, przeniesiony w czasie z 1916 roku.

"Charlie Bone i Magiczna kula" to druga część z cyklu "Dzieci Czerwonego Króla". Spodobała mi się ta książka, ale (według mnie) pierwsza część jest lepsza. W tym tomie jest dużo nieprzewidywalnych akcji. Charlie wraz z przyjaciółmi pomaga Henriemu Yewbeamowi wrócić do rodziny, która w tych czasach już nie istnieje. Gorąco polecam przeczytanie tej i innych części!!! : )
Moja ocena 5/6

Książka przeczytana do wyzwania:
CF - 2014 - logo

2 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze pierwszej części, ale jak wiesz zamierzam :P
    Pozdrawiam :)
    lustrzananadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że nie zrezygnowałaś z przeczytania tej serii:)
      Ja również pozdrawiam :)

      Usuń