Etykiety

środa, 9 lipca 2014

"Dzienniki Niki - Nie tylko o szkole"


Autor: Rachel Renee Russell

Tytuł: "Dzienniki Nikki - Nie tylko o szkole"

Ilość stron: 284

Wydawnictwo: AKAPIT PRESS



            "Sobota, 31 sierpnia
Czasem zastanawiam się, czy moja mama ma martwicę mózgu. Są dni, kiedy wiem, że ma. Na przykład dzisiaj.

Dramat rozpoczął się dzisiaj rano, kiedy zwyczajnie zapytałam ją, czy kupi mi nowego odjazdowego iPhone'a. Taki iPhone potrafi prawie wszystko i dlatego jest niezbędny do życia. Może nie tak bardzo jak tlen, ale prawie..."


                    "Dzienniki Nikki - Nie tylko o szkole" to pełna humoru książka o ciekawej postaci. Nice przydarzają się różne podejrzane historie. Książka ta jest interesująca, chociaż trochę inna. Dobrze i szybko się ją czyta. Jest to dopiero pierwsza część, kiedy to poznajemy głównych bohaterów. Oprócz tej są jeszcze cztery. Zachęcam do przeczytania tej i następnych części:).
Moja ocena 4/6

2 komentarze:

  1. Świetna książka na upalne dni: lekka, wciągająca, zabawna. Koniecznie muszę po nią sięgnąć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszy mnie, że nie tylko mi spodobała się ta książka:) Polecam przeczytanie pozostałych części!!!

    OdpowiedzUsuń